Subscribe Us

डिजिटल मार्केटिंग भने को के हो?_डिजिटल मार्केटिंग पूरा कोर्स_शुरुआत के लिए डिजिटल मार्केटिंग पूरा कोर्स

 डिजिटल मार्केटिंग भने को के हो?_डिजिटल मार्केटिंग पूरा कोर्स_शुरुआत के लिए डिजिटल मार्केटिंग पूरा कोर्स 






डिजिटल मार्केटिंग भने को एउटा ओन्लिन मार्केटिंग हो जसमा सोसिअल मेडिया मार्केटिंग र विडियो मार्केटिंग र कोन्टेन्त मार्केटिंग र इमेल मार्केटिंग जस्ता मार्केटिंग हरु पर्छ | डिजिटल मार्केटिंग भनेको मार्केटिंगको कम्पोनेन्ट हो जसले इन्टरनेट र अनलाइन आधारित डिजिटल टेक्नोलोजीहरू जस्तै डेस्कटप कम्प्युटर, मोबाइल फोन र अन्य डिजिटल मिडिया र प्लेटफर्महरू उत्पादन र सेवाहरूको प्रबर्धन गर्न प्रयोग गर्दछ।




 1990 र 2000 को अवधिमा यसको विकास, ब्रान्ड र व्यवसायले मार्केटिंगको लागि प्रविधि प्रयोग गर्ने तरीका उत्पादन गर्‍यो। जब डिजिटल प्लेटफर्महरू बजार योजना र दैनिक जीवनमा बढ्दो रूपमा सामेल हुन थाले, [people] र जब मानिसहरू शारीरिक दुकानें भ्रमणको सट्टा डिजिटल उपकरणहरू प्रयोग गरनथाले , डिजिटल मार्केटिंग अभियानहरू प्रचलनमा आएको छ, सर्च इन्जिन अप्टिमाइजेसन (एसईओ) को संयोजन प्रयोग गर्दै। ), खोज इञ्जिन मार्केटिंग (SEM), सामग्री मार्केटिंग, प्रभाव विपणन, सामग्री स्वचालन, अभियान मार्केटिंग, डाटा चालित मार्केटिंग, e- वाणिज्य मार्केटिंग, सामाजिक मिडिया मार्केटिंग, सामाजिक मिडिया अप्टिमाइजेसन, ई-मेल प्रत्यक्ष मार्केटिंग, प्रदर्शन विज्ञापन, e– पुस्तकहरू, र अप्टिकल डिस्क र खेलहरू सामान्य भएको छ। डिजिटल मार्केटिंगले गैर इन्टर्नेट च्यानलहरूमा विस्तार गर्दछ कि डिजिटल मिडिया प्रदान गर्दछ, जस्तै टेलिभिजन, मोबाइल फोन (एसएमएस र एमएमएस), कलब्याक, र अन-होल्ड मोबाइल रिंग टोन। गैर-इन्टर्नेट च्यानलहरूको विस्तारले अनलाइन मार्केटिंगबाट डिजिटल मार्केटिंगलाई भिन्न गर्दछ। 


There are different types of digital marketing - डिजिटल मार्केटिंग के विभिन्न प्रकार हैं:-


1.What Is Social media marketing?/सोसिअल मेडिया मार्केटिंग भने को के हो?

2.Social Video Marketing/सामाजिक भिडियो मार्केटिंग

3.Content Marketing/सामग्री मार्केटिंग 

4.Email Marketing / ईमेल मार्केटिंग 

5.Mobile Marketing / मोबाइल मार्केटिंग

6.Affiliate Marketing / एफिलियट मार्केटि 

7.SEO (Search engine optimization) / खोज इञ्जिन

8.SEM (Search Engine Marketing) / खोज इञ्जिन मार्केटिंग 

9.Internet Marketing / इन्टरनेट मार्केटिंग

10.PPC (Pay Per Click) / भुक्तान-प्रति-क्लिक




1.सोसिअल मेडिया मार्केटिंग भने को के हो? / What Is Social media marketing?




सामाजिक मिडिया मार्केटिंग भनेको एक उत्पाद वा सेवा प्रमोट गर्नको लागि सामाजिक मिडिया प्लेटफर्म र वेबसाइटहरूको प्रयोग हो। सोसिअल मेडिया मार्केटिंग भनेको एउटा ओन्लिने मार्केटिंग हो जाको कारण हामी कुनै पनि काम को लागि सोसिअल मेडिया को प्रयोग गर्छु जस्तै Facebooke Youtubeइन्स्टग्राम र linkedine र ट्विट्टर र अन्य सोसिअल मेडिया. यद्यपि इ-मार्केटिंग र डिजिटल मार्केटिंग सर्तहरू अझै पनि शिक्षाविद्हरूमा प्रभावशाली छन्, सामाजिक मिडिया मार्केटिंग दुवै चिकित्सकहरू र अन्वेषकहरूको लागि बढी लोकप्रिय भइरहेको छ। 


2.सामाजिक भिडियो मार्केटिंग / Social Video Marketing:- 

सामाजिक भिडियो मार्केटिंग एक एकीकृत मार्केटिंग संचार योजनाको एक अंश हो जुन दिइएको भिडियो वरपर सामाजिक गतिविधि मार्फत दर्शकहरूको संलग्नता बढाउन डिजाइन गरिएको हो। एक सफल सामाजिक भिडियो मार्केटि campaign अभियानमा, सामग्री, वितरण रणनीति र उपभोक्ता आत्म अभिव्यक्ति उपकरणहरू एक व्यक्तिलाई "आफ्नो आवाज थप्न" वा सामग्रीको एक टुक्रामा सह-सिर्जना मानको लागि अनुमति दिन्छ - त्यसपछि यसलाई उनीहरूको सामाजिक परिचितहरूमा विस्तार गर्नुहोस्।सामाजिक भिडियो सामान्यतया कुनै सामाजिक सामूहिक समूहको "प्रभाव" बाट कास्ट गरिएको प्रभावबाट फाइदा लिन्छ। सोशल भिडियो मार्केटिंग उपभोक्ता-संस्कृति सिद्धान्त, आर्थिक सिद्धान्त, र सामाजिक सिद्धान्त साझा गर्ने मनोविज्ञानको वरिपरि आकर्षित गर्दछ। सामाजिक भिडियो मार्केटिंग सामाजिक विपणनबाट भिन्न छ, जुन एक सामाजिक राम्रो को लागी व्यवहार प्रभावित गर्न को अभिप्राय हो।




मिडिया प्रकाशकहरू र सामग्री अधिकार होल्डरहरूले सामाजिक प्लेटफर्ममा संलग्नता उत्पन्न गर्न र मिडिया वितरणमा ड्राइभ गर्न टिभी, प्रत्यक्ष भिडियो फिडहरू र पूर्व-रेकर्ड गरिएको सामग्रीबाट सामाजिक भिडियोहरू सिर्जना गर्दछ। तिनीहरू वास्तविक-समय भिडियो सम्पादन सफ्टवेयर प्रयोग गर्दछन् तुरून्त नेटभ फर्म्याटमा सामाजिक भिडियोहरू सिर्जना गर्न र साझेदारी गर्न जस्तै स्नैपच्याटको लागि ठाडो भिडियो र इन्स्टाग्रामको लागि वर्ग भिडियो।


3.सामग्री मार्केटिंग / Content Marketing:-

सामग्री मार्केटिंग मार्केटिंगको एक प्रकार हो, लक्षित दर्शकहरूको अनलाइन सामग्री सिर्जना गर्न, प्रकाशन गर्न, र वितरणमा केन्द्रित। यो अक्सर तलका लक्ष्यहरू प्राप्त गर्न व्यवसायहरू द्वारा प्रयोग गरिन्छ: ध्यान आकर्षित गर्नुहोस् र सीसा उत्पन्न गर्नुहोस्, तिनीहरूको ग्राहक आधार विस्तार गर्नुहोस्, उत्पादन वा अनलाइन बिक्री बढाउनुहोस्, ब्रान्ड सचेतना वा विश्वसनीयता बढाउनुहोस्, र प्रयोगकर्ताहरूको अनलाइन समुदायमा संलग्न गराउनुहोस्। सामग्री मार्केटिंगले नयाँ ग्राहकहरूलाई आकर्षित गर्दछ र बहुमूल्य नि: शुल्क सामग्री साझा गरेर। यसले कम्पनीहरूलाई दिगो ब्रान्ड वफादारी सिर्जना गर्न मद्दत गर्दछ, उपभोक्ताहरूलाई मूल्यवान जानकारी प्रदान गर्दछ, र भविष्यमा कम्पनीबाट उत्पादनहरू खरीद गर्न इच्छुकता सिर्जना गर्दछ।




सामग्री मार्केटिंगको लागि आयोजन गर्दै। यस तथ्या companies कले चित्रण गर्दछ कि कसरी कम्पनीहरूले सामञ्जस्यमा सामग्री सिर्जना गर्न व्यवस्थित गर्छन्।

सामग्री मार्केटिंगको लागि आयोजन गर्दै। यस तथ्या companies कले चित्रण गर्दछ कि कसरी कम्पनीहरूले सामञ्जस्यमा सामग्री सिर्जना गर्न व्यवस्थित गर्छन्।

सामग्री मार्केटिंग ग्राहकको आवश्यकताहरू पहिचान गर्न सुरू हुन्छ। त्यस पछि जानकारी समाचार, भिडियो, श्वेत पत्र, ई-पुस्तकहरू, इन्फोग्राफिक्स, ईमेल न्यूजलेटरहरू, केस स्टडी, पोडकास्टहरू, कसरी गाई-टु-गाइड, प्रश्न-उत्तर लेख, फोटोहरू, ब्लगहरू, इत्यादि सहित) विभिन्न ढाँचाहरूमा प्रस्तुत गर्न सकिन्छ। । 


सामग्री मार्केटिंगको लागि सामग्रीको ठूलो मात्राको लगातार वितरणको आवश्यक छ, प्राथमिकतामा सामग्री मार्केटिंग रणनीतिमा।


4.Email Marketing / ईमेल मार्केटिंग :-

ईमेल मार्केटिंग भनेको व्यावसायिक सन्देश पठाउनको कार्य हो, सामान्यतया व्यक्तिहरूको समूहमा, ईमेल प्रयोग गरेर। यसको व्यापक अर्थमा, एक सम्भावित वा हालको ग्राहकलाई पठाइएको प्रत्येक ईमेल ईमेल मार्केटिंग मान्न सकिन्छ। यसमा विज्ञापनहरू पठाउन, अनुरोध गरिएको व्यवसाय, वा बिक्री वा अनुदान पठाउन ईमेल प्रयोग समावेश छ। 





ईमेल मार्केटि strate रणनीतिहरू सामान्यतया एक वा बढी तीन प्राथमिक उद्देश्यहरू प्राप्त गर्न खोज्छन्, वफादारी, विश्वास, वा ब्रान्ड जागरूकता निर्माण गर्न। शब्दले सामान्यतया हालको वा अघिल्लो ग्राहकहरूसँग व्यापारीको सम्बन्ध बृद्धि गर्ने, ग्राहकको वफादारी र दोहोर्याउने व्यवसायलाई प्रोत्साहित गर्ने, नयाँ ग्राहकहरू प्राप्त गर्ने वा हालको ग्राहकहरूलाई तत्काल केहि खरीद गर्न मनाउने, र तेस्रो-पार्टी विज्ञापनहरू साझेदारी गर्ने उद्देश्यका साथ ईमेल सन्देशहरू पठाउने सन्दर्भमा जनाउँछ।



5.Mobile Marketing / मोबाइल मार्केटिंग :-

मोबाइल मार्केटिंग एक बहु-च्यानल अनलाइन मार्केटिंग टेकनीक हो जुन उनीहरूको स्मार्टफोन, फीचर फोन, ट्याबलेट, वा कुनै पनि अन्य सम्बन्धित उपकरणहरू वेबसाइटहरू, इ-मेल, एसएमएस र एमएमएस, सामाजिक मिडिया, वा मोबाइल अनुप्रयोगहरू मार्फत विशेष श्रोताको पहुँचमा केन्द्रित छ। 




मोबाइल मार्केटि्गले ग्राहकलाई समय र स्थान सम्वेदनशील, ब्यक्तिगत जानकारी प्रदान गर्दछ जसले वस्तुहरू, सेवाहरू, नियुक्ति अनुस्मारकहरू र विचारहरूको प्रबर्धन गर्दछ। [२] थप सैद्धांतिक ढ academic गमा, शैक्षिक एन्ड्रियास कप्लानले मोबाइल मार्केटिंग लाई परिभाषित गर्दछ "कुनै सर्वव्यापी नेटवर्क मार्फत सञ्चालन हुने कुनै पनि मार्केटिंग गतिविधि जसमा उपभोक्ताहरू लगातार व्यक्तिगत मोबाइल यन्त्र प्रयोग गरेर जडित रहन्छन्"।



6.Affiliate Marketing / एफिलियट मार्केटि :-






एफिलियट मार्केटि performance एक प्रकारको प्रदर्शनमा आधारित मार्केटिंग हो जसमा व्यवसायले प्रत्येक आगन्तुक वा ग्राहकलाई सम्बद्धको आफ्नै विपणन प्रयासहरूद्वारा ल्याइएको एक वा बढी सम्बद्धहरूलाई पुरस्कृत गर्दछ।



7.SEO (Search engine optimization) / खोज इञ्जिन:- 

खोज इञ्जिन अप्टिमाइजेसन (एसईओ) वेबसाइट वा ट्राफिकमा खोजी ट्राफिकको गुणस्तर र मात्रा सुधार गर्ने प्रक्रिया हो वा खोज इञ्जिनहरूबाट वेब पृष्ठ। एसईओले प्रत्यक्ष भुक्तानी ट्राफिक वा भुक्तान गरिएको ट्राफिकको सट्टा बेरित भुक्तानी ट्राफिकलाई लक्षित गर्दछ ("प्राकृतिक" वा "जैविक" परिणामहरूको रूपमा परिचित)। अवैतनिक ट्राफिक विभिन्न प्रकारका खोजीबाट उत्पत्ति हुन सक्दछ, छवि खोज, भिडियो खोजी, शैक्षिक खोजी, समाचार खोजी, र उद्योग विशेष ठाडो खोजी ईन्जिन सहित।





8.SEM (Search Engine Marketing) / खोज इञ्जिन मार्केटिंग:-

खोज इञ्जिन मार्केटिंग (SEM) इन्टरनेट मार्केटिंगको एक रूप हो जुन वेबसाइटको पदोन्नति समावेश गर्दछ खोज ईन्जिन परिणाम पृष्ठहरूमा उनीहरूको दृश्यता बढाउँदै (SERPs) ka पुरा रुप खोज इञ्जिन परिणाम पृष्ठहरू मुख्य रूपमा भुक्तान गरिएको विज्ञापन मार्फत। SEM ले खोज इञ्जिन अप्टिमाइजेसन (SEO) लाई समाहित गर्न सक्दछ, जुन वेबसाइट प्रतिबेदन र साइट आर्किटेक्चरलाई लेख्न प्रति क्लिक (पीपीसी) लिस्टिंग भुक्तान बढाउन खोज इञ्जिन परिणाम पृष्ठहरूमा उच्च श्रेणीकरण प्राप्त गर्न समायोजन वा पुनःराइट गर्दछ। त्यसलाई खोज इञ्जिन मार्केटिंग भनिन्छ। 





9.Internet Marketing / इन्टरनेट मार्केटि :-

इन्टरनेट मार्केटि strategy रणनीतिको रूपमा, एसईओले विचार गर्दछ कि कसरी खोज इञ्जिनहरूले काम गर्छन्, कम्प्युटर प्रोग्राम गरिएको एल्गोरिदमहरू जसले खोजी ईन्जिन व्यवहार व्यवहार गर्दछ, के मान्छे खोज्छन्, वास्तविक खोज शब्दहरू वा खोज इन्जिनमा टाइप गरिएका कुञ्जी शब्दहरू, र कुन खोज इञ्जिनहरू उनीहरूको लक्षित दर्शकहरूले रुचाउँछन्। 



 एसईओ प्रदर्शन गरियो किनभने वेबसाइटले खोजी ईन्जिनबाट धेरै आगन्तुकहरू प्राप्त गर्दछ जब वेबसाइटहरू खोजी ईन्जिन नतीजा पृष्ठ (SERP) पुरा रुप खोज इञ्जिन रिजल्ट पेज हो जस मा उच्च श्रेणी दिन्छ। यी आगन्तुकहरूलाई त्यसपछि सम्भावित रूपमा ग्राहकहरूमा परिवर्तन गर्न सकिन्छ।




10.PPC (Pay Per Click) / भुक्तान-प्रति-क्लिक :-

भुक्तान-प्रति-क्लिक (पीपीसी) वेबसाइटहरूमा ट्राफिक चलाउन प्रयोग गरिने इन्टरनेट विज्ञापन मोडल हो, जसमा विज्ञापनदाताले विज्ञापन क्लिक गर्दा प्रकाशकलाई (सामान्यतया एक खोज इञ्जिन, वेबसाइट मालिक, वा वेबसाइटहरूको नेटवर्क) भुक्तान गर्दछ।




भुक्तान-प्रति-क्लिक सामान्यतया प्रथम-स्तरीय खोज इञ्जिनहरूसँग सम्बन्धित छ (जस्तै गुगल विज्ञापन, अमेजन विज्ञापन, र माईक्रोसफ्ट विज्ञापन पूर्व बिंग विज्ञापन)। खोज इञ्जिनहरूको साथ, विज्ञापनदाताहरूले प्राय: उनीहरूको लक्षित बजारसँग सम्बन्धित कुञ्जी शव्दहरूमा बिड लगाउँछन् र भुक्तानी गर्दछन् जब विज्ञापन (पाठ-आधारित खोजी विज्ञापनहरू वा शपिंग विज्ञापनहरू जुन छविहरू र पाठको संयोजन हो) क्लिक गरिन्छ। यसको विपरित, सामग्री साइटहरूले प्राय: बिडिंग प्रणाली प्रयोगको सट्टा प्रति क्लिक स्थिर मूल्य चार्ज गर्दछ। पीपीसी डिस्प्ले विज्ञापनहरू, ब्यानर विज्ञापन पनि भनेर चिनिन्छन्, वेब साइटमा सम्बन्धित सामग्रीको साथ देखाईन्छ जुन विज्ञापनहरू देखाउन सहमत भएका छन् र सामान्यतया प्रति-क्लिक विज्ञापन प्रति भुक्तान गरिएको छैन। फेसबुक, लिंक्डइन, पिन्टेरेस्ट र ट्विटर जस्ता सामाजिक नेटवर्कले पनि उनीहरूको विज्ञापन मोडेलमध्ये एकको रूपमा भुक्तान-प्रति-क्लिक अपनाएको छ। विज्ञापनदाताहरूले भुक्तानी गरेको रकम प्रकाशकमा निर्भर गर्दछ र प्राय: दुई मुख्य कारकहरू द्वारा संचालित हुन्छ: विज्ञापनको गुणस्तर, र अधिकतम बिड विज्ञापनदाता प्रति क्लिक भुक्तान गर्न इच्छुक हुन्छ। विज्ञापनको उच्च गुणवत्ता, प्रति क्लिक कम लागत चार्ज गरियो र यसको विपरित।


Click here to complete coures free certificate great learning academy


Use my Referrals Code and earn Rewards 100 points:-GLHZXNLOO1SLK













Post a Comment

0 Comments